duminică, 23 ianuarie 2011

Din nou la Blogg-erit...


    
          Bine v-am regasit !
         

           După o perioadă destul de lungă de...inactivitate pe acest blog, am hotărât că totuși ar fi foarte bine, corect și DECENT să revin pe acest Blogg.
          Poate o să doriți să mă întrebați, ” oare ce m-a determinat să îmi reiau activitatea de BLOGGER  după atâta timp ”.
          Iar eu, ca un om corect și cumsecade, am obligația să vă dau răspunsul.... și anume faptul că NICI NU AM ÎNTRERUPT ACTIVITATEA DE BLOGG-ERIST, ci doar am schimbat PATRONUL, care va să zică.... Adică în această perioadă am neglijat propriul BLOGG, pentru a putea să îmi desfășor această activitate pe... ” tarlaua ” altei persoane .
          Dar să nu cumva să credeți că regret vreo clipă, căci știți și dvs cum stă treaba, atâta timp cât pe acolo pe unde ne plimbă mintea și pașii, rămâne ceva ” folositor și plăcut ” , satisfacția muncii este pe măsura sacrificiului și activității noastre.
          Deci una peste alta, mai pe românește, în limba noastră cea din vechime, am inființat 2 ( două ) bloguri pentru alt...PATRON și unul pentru mine, ca și o completare la acesta pe care cu mare plăcere am revenit.
          Din cele 2 ( două ) pe primul ( http://franturidesuflet-marianely.blogspot.com/ ) am încercat să îl administrez într-o mai mare măsură, pe când pe cel de al doilea, ( http://copilulgingasiamamei.blogspot.com/ ) am încercat ( dar fără să reușesc până la final ) să îndrum o altă persoană să ” blogg-ărească, dar din MOTIVE ABSOLUT NECUNOSCUTE MIE, nu a putut face față acestui hațiș al scrisului, exprimării și tainelor în ale BLOGG-ului.
          Despre aceste două BLOGG-uri, însă vom vorbi pe larg în cadrul acestui BLOGG, în cadrul POSTURILOR care vor urma de acum înainte.
        
         Cel de al doilea blogg al subsemnatului, sper să fie un blogg atractiv, cu foarte multe informatii, cu FRÂNTURI și DEZILUZII din lumea în care trăim ( http://franturisideziluzii.blogspot.com/ ).
         Doresc ca prin acest BLOGG să descoperim ILUZIILE și DEZILUZIILE pe care noi, românii le-am avut și trăit, le avem și le trăim, să încercăm să găsim un răspuns asupra existenței noastre ca popor, ce ILUZII și DEZILUZII și-a format poporul român de-a lungul istoriei.
        Deci, sper ca împreună cu dvs, cei care imi veți fi alături pe parcursul derulării acestei acțiuni, să dăm tuturor celor interesați informațiile cele mai pertinente, corecte și adevărate. Să încercăm să facem față cât mai ușor DEZILUZIILOR neamului Românesc.
       În consecință, nu vor fi acceptate comment-uri de la ANONIMI, comment-uri indecente, ori care nu au legătură cu SUBIECTUL acestui BLOGG !


      Primul Post va avea ca subiect,

24 ianuarie 1859 - Unirea Principatelor
între
ILUZIE și DEZILUZIE

   Deci, nu uitați,
începând
cu
14 Ianuarie 2011.
un nou
BLOGG


http://franturisideziluzii.blogspot.com/


Aștept cu mare interes comment-urile dvs pe această temă.
Dacă ați fost martorii unei întâmplări cu privire la Aniversarea acestei zile, dacă aveți subiecte interesante cu privire la această Sărbătoare, dacă doriți să vă postați impresiile și punctele dvs de vedere cu privire la această zi, nu ezitați să le trimiteți pe adresa de mail

nelush2103@yahoo.com

până la data de 23.01.2011, ora 23.30
și vor face parte din postul principal.

ULTERIOR
acestei date vă puteți lăsa impresiile, mărturiile și tot ce considerați dvs că poate face parte din subiectul acestei teme, printr-un comment atașat postării.

MENȚIONĂM
faptul că, comentariile dvs vor fi moderate și abia după aceea vor fi postate pe blogg,
spre a elimina orice situație neplăcută.

DE ASEMENEA
facem cunoscut că nu vor fi postate informații și commenturi de la ANONIMI, drept pentru care vă mulțumim pentru sprijinul tuturor celor care doresc să formăm un BLOGG decent.






    În continuare
vă aștept să veniți cu poveștile dvs de viață,
cu
ILUZIILE
și
DEZILUZIILE
dvs
în
DRAGOSTE....

Iubirea între iluzie și realitate
       

Nu te îndrăgosti de Dragoste












3 comentarii:

  1. Foarte bine!!! sau la buna revenire in blogosfera! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, sper să nu mai părăsesc curând această activitate !

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare ce pot insmna cateva ore de insulte in comparatie cu viata fara printesa sa?

    RăspundețiȘtergere