miercuri, 28 aprilie 2010

Inceputurile vietii de Blogger...






Cum am ajuns sa fiu blogger....

Am decis sa devin si eu un biet blogger, dupa ce am avut o oarecare activitate pe un blog al unei bune prietene, blog care se numeste „„ CUTIUTA CU ILUZII „„ !
Deoarece dupa o scurta perioada de timp, am fost atat de deziluzionat, de respectiva „„ bloggerita „„, i-am promis ca imi voi face si eu un blog, in CONTRA SENS cu al ei, si atunci bineinteles ca a trebuit sa aleg o denumire, care sa contra balanseze, SETEA DE ILUZII a ei, asa ajungand sa denumesc propriul meu blog „ SEIFUL CU DEZILUZII „„, unde incepand cu aceasta prima prezentare, voi posta zi de zi, DEZILUZIILE din LUMEA REALA in care traim, cat si DEZILUZIILE din LUMEA VIRTUALA, care pe zi ce trece castiga tot mai mult teren.
Dar sa incepem cu inceputul, si anume sa vedem cam cum sunt definite cele doua notiuni, ” ILUZIE ” si ” DEZILUZIE ”.
Comform DEX-ului, ILUZIA este, ” Închipuire, amăgire, himeră,aparență înșelătoare datorită perceperii denaturate a realității, speranță neîntemeiată, a-și face iluzii = a nădăjdui lucruri de nerealizat.”
Deci, mai pe romaneste spus, ” ne amagim pe noi insine ”, datorita faptului ca in VIATA REALA, am avut deceptii in dragoste, in viata de zi cu zi, etc, si atunci incercam sa ne gasim totusi, o mica evadare in IREALITATE, si ne aruncam in valtoarea LUMII VIRTUALE de pe autostrada nemarginita a internetului, unde ascunsi sub masca unui ID putem sa ne exprimam liber fara oprelisti, tot ce ne trece prin cap...
Comform DEX-ului, DEZILUZIA este, ” pierdere ” a iluziilor; înșelare a speranțelor; dezamăgire; decepție
Dar ce ne facem atunci cand, incepem sa ne confundam cu IREALUL din noi, atunci cand incepem sa ne atasam, Virtual vorbind, de persoane pe care nu le cunoastem decat ca interlocutori de conversatie prin intermediul tastaturii ?
Aici incepe marea problema, dorim sa intalnim respectiva persoana si in varianta REALA, insa incepem sa ne punem intrebari, de genul : oare voi fi pe placul prietenului ( prietenei ) mele din LUMEA VIRTUALA ? incepem, incet, incet, sa ne fie teama de momentul intalnirii, iar daca totusi IMPACTUL se produce, oare ce se va intampla ? Vom avea parte de o satisfactie, adica ne vom bucura de o transpunere in realitate a persoanei pe care o cunosteam doar in LUMEA VIRTUALA, sau vom avea parte de o DEZILUZIE, in urma careia vom hotara daca vom continua sa ne reintegram in VIRTUALITATE si sa cautam un alt prieten, ori daca nu, sa ne retragem IN SEIFUL CU DEZILUZII....
Eu personal, am avut parte de ambele impulsuri de moment, de a renunta la a mai cauta o relatie in LUMEA VIRTUALA si de a ma inchide in SEIFUL CU DEZILUZII... Insa am apelat si la o a treia varianta, o cale de mijloc as spune, prin care, am incercat sa ” scot din mrejele LUMII VIRTUALE ” persoana IUBITA, sa incerc sa o conving ca viata trebuie traita IN REALITATE, cu bune si rele, si ca IUBIREA este mult mai frumoasa si mai intensa, in lumea noastra asa cum a lasat-o Dumnezeu....
Daca am reusit sau nu, voi afla in urmatoarea perioada, cand sper ca voi primi un raspuns clar...
Totusi, va dau un sfat, daca Dumnezeu ar fi crezut ca Viata trebuie traita IN ILUZIE, ar fi creat EL Insusi o LUME VIRTUALA, insa consider ca asa cum a fost creata LUMEA REALA in care ne traim existenta, a fost bine creata cu un scop bine determinat....
Octavian Paler spunea ,, Iluzia este perdeaua de fum a umanităţii. Vrăjitoria în care toţi îşi pun speranţe dureroase. Este un căţel cu care îţi place să te joci, dar care apoi creşte şi te muşcă de picior, dorind parcă să te trezească la realitate. Este Marea pe care o crezi Neagră şi care este de fapt murdară. ,,

neluSH, 28.04.2010

12 comentarii:

  1. Bun venit in blogosfera!
    Ce sa zic?nimic nu e fara voia Lui,chiar si aceasta viata virtuala pe care o acuzi,poate ca multi dintre noi am dori sa ne rupem intr-un fel de acest "virus"este insa destul de greu mai ales in cazul in care realul nu-ti poate oferi ceea ce cauti....ceea ce astepti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul,toti cei de aici trecem prin aceleasi probleme,fiecare cu romanul lui...ne adaptam tehnologiei si uitam sa traim in lumea reala...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna DIMINEATA si multumesc,pentru primele commenturi.
    Intradevar Tasha, „„ imi suna foarte cunoscut acest „ PUNCT DE VEDERE „ ! dar oare CEEA CE CAUTAM , si meritam sa gasim ?
    Oare nu cumva, de aceea nu GASIM ceea ce CAUTAM, SI AR TREBUI SA NE REEVALUAM ASTEPTARILE SI IMPLCICIT CAUTARILE ? mai vorbim....

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte adevarat, Elena...

    Multumesc mult, toti de pe acest minunat pamant avem „ probleme, fiecare avem un ROMAN PROPRIU PERSONALIZAT, si vrem nu vrem suntem nevoiti SA FIM IN PAS CU ...TEHNOLOGIA , insa daca vom fa uitarii modul de a trai in VIATA REALA, nu cumva vom devenii niste ROBOTEI, fara sa mai avem sentimente si toate cele satisfactii si insatisfactii, specifice vietii REALE ? Oare merita acest sacrificiu ? Esu zic ca NU !...

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru inceput bun venit in blogosfera.
    blogul dvs se vrea a fi reversul blogului doamnei Tasha. cel mai potrivit ar fi fost sa va fi creat acest blog pentru dvs, nu pentru a doveni niste ipoteze in jurul carora se va varsa multa cerneala.
    si mi-e cam greu sa cred ca un barbat la anii dvs sa cada in mrejele necunoscute ale spatiului virtual.
    va doresc continuitate maxima pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, sa o luam putin in ordine...
    Intai ma simt obligat sa-i raspund Dnei OLGA MORAR, moderatoarea „Cutiutei cu Iluzii„ atat pe blogg, cat si pe SILVER FM.
    Multumesc pentru urarile din aceasta zi !

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc, dna Veronica, in primul rand pentru curajul de a accepta sa intrati si dvs pentru a lasa un comment, pe acest blogg, iar in al doilea rand pentru „„ sfaturile si increderea „„ pe care mi-o acordati !
    Tot respectul meu fata de dvs.
    Initial asa s-a dorit a fi formatul acestui blogg, din diverse motive, pe care nu le mai exprim aici, am verificat pe cat a fost posibil, daca ar mai exista in vastul SPATIU VIRTUAL, un astfel de format, ca nu cumva sa fiu acuzat de „„ concurenta neloiala.
    Citind commentul dvs, chiar mi s-a infiripat rapid in minte o mica si nevinovata idee, de a face in urmatoarea perioada, un subiect, pe tema „„ VARSTEI SI CATEGORIILOR „„ celor care fac blogg-ing, bineinteles o categorisire mai detaliata, in acest sens voi fii „ foarte motivat „ sa iau in serios aceasta activitate de documentare.
    Nu doresc sa fie interpretat ca si cum as duce un razboi impotriva celuilalt format de blogg ” Cutiuta cu Iluzii „ , pe care il citesc inca din prima zi in care am avut umila SATISFACTIE si FERICIRE de a cunoaste pe insasi administratorul acestuia, Dna. OLGA MORAR, fata de care am un DEOSEBIT RESPECT, cu TOTUL SPECIAL...
    Si cum SPATIUL VIRTUAL are o intindere extrem de vasta, consider ca este loc pentru TOATA LUMEA.

    RăspundețiȘtergere
  8. In imprejurari remarcabile, barbatii spun vorbe remarcabile, dupa care uita repede ce au spus.Eu nu pot sa spun despre tine si acest blog ca e deosebit de remarcabil!

    RăspundețiȘtergere
  9. Astazi de ziua ta am sa vin si eu cu un comentariu.Daca toti oamenii ce tu i-ai ajutat ar vrea sa-ti intinda maine o mana, ai vedea cum poti sa ajungi in univers fara lacrimi...dar omul nu poate fi decat un om cu doua fete.Cand se bucura de raul altuia va cadea si el tot in rau...pacat ca nu avem oglinzi paralele sa citim ambele fete ale omului.Eu nu pot decat sa-ti multumesc astazi, dar va fi si maine o zi,cand toata bucuria se va citi pe fata ta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Intradevar, ANONIM.
    O persoana coborata din intunericul ANONIMATULUI, nu poate spune ceva ” REMARCABIL ”, decat doar, daca el insusi a facut ceva REMARCABIL prin puterile sale, ceea ce m-ar mira in cazul tau !!!
    Un aspect pe cat de SIMPLU dar pe atat de REMARCABIL, este acela de a putea privi pe cineva fara sa inclini privirea, fara sa clipesti sa privesti cu respect ceea ce acuzi ori reclami. Ceea ce pentru tine este greu... chiar IMPOSIBIL !

    RăspundețiȘtergere
  11. Intradevar, marianely, NU TREBUIE SA NE BUCURAM DE RAUL CELUI DE LANGA NOI, caci si maine va fi o zi !
    Insa la fel de adevarat este si ” sa nu musti mana celui care te-a hranit...”
    Tot ce pot sa iti urez, este ”””” BLOG-AREALA MULTA ”””” !

    RăspundețiȘtergere